Gym&fika

Lite ångest... Eller inte ångest. Funderar på om det var rätt att ha gymkort på Friskis och svettis.
Skitfint gym,typ 4 gånger större än mitt gamla,massa maskiner och utrustning som jag inte hade tillgång till tidigare-MEN med centralt "svensson"-gym så blir det mycket folk. Mycket gubbar och ____ som glor ögonen ur sig.
HATAR det. Vill vara anonym på gymmet. Aja nu är det försent iallafall. Får jobba på de...

Igår testade jag och Lotta spinning för första gången! Det var kul tyckte jag! Svettigt och härligt men jag hade lite svårt att reglera motståndet,fick vrida som en tok fram och tillbaka,men det kommer väl på tiden!

På kvällen var jag hemma hos Jenny som fyllde 28! Hon hade gjort fika som jag kommer drömma om länge!
Sarah som tagit bilden,hon hade hunnit gå när jag kom :/
Muffinsen var gudomlig och nu har jag bak-komplex! ;) Har gjort havrekakor och ska nu in i köket igen och uppdaterna mina cookies,ska fika hos Gustav imorgon!

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja de va himla goa muffins alltså.. !! hann du på nån? synd jag hann iväg, hann man ju inte krama på dig!

2010-01-09 @ 07:38:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

Är också tveksam till friskis och svettis ... men tror man kan sätta på sig skygglapparna ändå. Fast jag får vänta ett tag till innan jag får råd att börja gymma igen ... suck

2010-01-09 @ 13:13:26
URL: http://svartasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0