Bloggen...

Det är märkligt med bloggar.
Vi som skriver om våra liv,hänger ut oss själva,våra vänner och fiender.
Det spelar i stort sätt ingen roll vad vi skriver,någon irriteras,såras,någon blir glad,någon blir berörd. Alltid ska man tänka på vad någon annan tycker och tänker.
Hatar det... Min blogg-jag skriver vad jag vill...Men ändå inte.

Jag är jävligt LESS i allmänhet nu.
Kommer inte blogga förrän tisdag,tidigast.
Då kommer jag skriva om sushibuffé,discobowling,träningen som gått dåligt,skolan som går dåligt och allt annat.
TÄNK POSITIVA och GLADA tankar *mantra*

Kommentarer
Postat av: Anonym

2010-01-16 @ 19:34:39
Postat av: Anonym

Du får skriva att min kille va otrogen mot mig här om du vill.. Men de är inte så roligt! Vi pratar inte med varran längre och ska inte ses nå mer alls heller för den delen.

2010-01-16 @ 19:36:52
Postat av: Li

Det var ett övertramp från min sida! Taskigt mot dig. Men jag vill kunna skriva vad jag vill...

2010-01-16 @ 20:37:27
URL: http://skarpast.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ja vi bloggare är nog lite sjuka i huvudet ! men jag har kommit på grejen.. skriv så privat du kan om vad du köpt och vad du ätit ;) hehe.. så är man egentligen jäävligt privat! fast ingen tror de.. mm.

2010-01-17 @ 14:44:26
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0