Typiskt! (Älskar "gamla" bilder)

Gick upp 06.30 för att skriva klart uppgifterna.
Tar min cykel och ska åka till skolan... Eh nej.
Det har snöat typ 2 dec inatt. Drar cykeln en bit men det går ju inte.
Börjar jag gå hinner jag inte till skolan i tid.
Dock fick jag höra igår att semniariet var av den sämre kvalitén... ringde och dubbelkollade det med Dijana så nu ska jag maila in uppgifterna istället.

Min vecka...
Onsdag: Lunch hos Madde (Jan 08)
Ki box med Lotta (Jun 08)------> (Mars 06)
Torsdag: sistaminutenplugg.
Mys med M.
Fredag: Lunch hos mormor,gym. Mat hos pappa (Han åker imorgon igen... Han försöker bjuda till iallafall.) Plugga? SÖKA JOBB!
Lördag: Plugga? Intensivpass,Mat på bistro nord med Helen och Madde! Förfest hos Sarah?
Söndag: Testa skivstång för första gången! PLUGGA!
Och sen är det en ny vecka.... Galet! Då är det 4 veckor kvar till Egypten och när jag kommer hem är förhoppningsvis våren på väg. Allra helst ska den vara tidig i år. Kommer ni ihåg att det var typ 25 grader varmt i slutet av april förra året?! Ah goda tider!

Kommentarer
Postat av: Ammi

vilken härlig vecka :) Ska ni fira något eller bara ut och äta ändå?

2010-02-26 @ 10:17:08
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0