Lördagens kräftkalas

I lördags käkade vi kräftor! MUMS! Kan vara det bästa jag vet faktiskt!


Helen,Emma & jag.
Madelene är fotografen. Kolla min vänstra arm! Ser den inte fantastiskt grov ut?! Vet inte om det är vinkeln eller om Madde pillat i photoshop ;)

Love for the Iphone... Verkar vara något speciellt där.

Madde åkte tappert runt till 4 affärer innan kräftorna hittades,små men goda!
Dock fanns det ett monster i ett paket som jag var tvungen att äta även om den var grotesk och snarare en hummer än kräfta!


Kommentarer
Postat av: Helen

Tro det eller ej, men jag kan leva med dessa två bilder!! :) Och förhoppningsvis kommer den där kroppen snart vara ett minne blott....

2010-02-12 @ 19:48:56
URL: http://deppochpeppochhopp.blogspot.com/
Postat av: Madelene

Den ser grov ut! Jag lovar att jag inte har pillat, men bilden är tagen med rätt ordentlig vidvinkel vilket gör att allting i bildens utkanter "dras ut".

2010-02-13 @ 13:39:12
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0