lista

Dricker koffeinfritt te och väntar på att min hund ska komma hit.
Inte själv då. Hon får eskort.

VISSTE DU ATT:
att jag vill – göra lumpen
att jag har – en fobi för att diska
att min senaste kyss – var sjukt het ;)
att jag lyssnar mycket på – min magkänsla
att jag funderar på – framtiden,ofta ofta
att jag pratar – väldigt öppet om det mesta
att jag inte gillar – energitjuvar
att min första riktiga kyss – var under en gran
att jag avskyr när folk snackar - om saker som inte är sanna.
att kärlek är –  Kemi
att jag gillar – Leverpastej! Mmmm.
att jag alltid kommer att – älska att duscha varje dag!
att jag är förälskad i – Livet
att sist jag grät var – minns inte!!! WOHO! 2 veckor sen kanske.
att min mobiltelefon är – ganska oergonomisk. Får ont i handen av att smsa.
att när jag vaknar på morgonen – måste jag äta en smarrig frukost.
att innan jag går och lägger mig – måste läpparna vara nedkladdade av läppsyl/idomin
att idag har jag – varit i skolan typ hela dagen.
att jag just nu tänker på - soova. Och mys.
att i kväll ska jag – borsta tänderna och lägga en ansiktsmask
att i morgon kommer jag – skvallra och mysa med Madde <3
att jag hoppas –  på att få en stor summa pengar från ingenstans.
att jag verkligen vill- hoppa fallskärm

Kommentarer
Postat av: bullen

gör lumpen! sjukt bra grej :)

2010-02-17 @ 10:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0