Fredag

Min dag började 05.50 av att min lilla bumbibjörn gnällde och körde tassen i brevlådan.
Har bara gått ut med henne så tidigt när hon varit dålig i magen-och mycket riktigt.
Både löper och har diarré...

I morgon ska jag och mamma till spåtant igen :D
Det var min första gång i augusti så nu blir det en liten uppföljning kan man säga ;)
Har inte lika mycket frågor denna gång men det ska bli kul!

Idag:
Gå till ÖB och köpa schampo och tandkräm,är man fattig så är man.
Spinning
Tona håret.
PLUGGA?!


............ Spenderade 130 kr på Öb och då fick jag:
7 tandborstar
Schampoo
Balsam
Kokoslotion-Jag luktar himmelskt!!!
Spiralblock-Som jag ska använda som dagbok,nu kanske bloggen inte blir så öppenhjärtlig ;)
Tandkräm
Ansiktsskrubb
I löve ÖB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0