Fan vad jag älskar att skratta!

Till: Mamma
Sms: Anna körde upp en ananas i pullan, haha!
Svar: Vad säger du? Behöver hon ha vård? Hur gick detta till, kommer direkt.

Förklaring: Jag och Anna skojade om vad man skulle kunna köra i upp i pullan. Hon kom på en ananas så skulle skicka till en kompis och skoja om det, men sms:et hamnade hos mamma som är sjuksköterska och trodde stenhårt på att det hänt. Var pinsamt att förklara sen, men kul i efterhand :)

Till:
One night stand
Sms: Vilken snubbe. Han försökte stoppa in pungen också. Kille med skillen. Haha
Svar: Det vara bara för att jag tyckte det fanns plats. Större än en varuhiss.

Förklaring: Skickade till killen jag låg med den natten. Det vara meningen att jag skulle skicka till men killkompis.

/Yasmine


Till: Kompis
Sms: Jag ollar mitt hallgolv
Svar: OK, alla blir vi saliga på olika sätt

Förklaring: Jag fick ett sms från en kompis som löd: Vad gör du? Min tanke var att svara ”oljar mitt hallgolv”, men hur lätt är det att skriva korrekt med oljiga fingrar!? så det blev "jag ollar mitt hallgolv"

/Alexander



Felsms.com



Lotta tipsade! Sjukt kul,sitter här och skrattar högt för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0