Det här med nya tag...

Förra veckan skulle vara veckan med nya tag... Vad hände? Vad kom i mellan?
-Livet.
-Alkohol
-Sömnen
-Snorig näsa och huvudvärk
Nu är jag pigg och redo! Dessutom ska jag ha en "sockerfri" period nu!
Det innebär: Inget godis,choklad,bakverk,chips,popcorn eller så. Det ska jag köra på tills vi åker till Egypten den 30 mars. Kommer inte vara lika hård den här gången: Alkohol är inte off limits och jag kommer äta bakverk på Helens födelsedag och ev på brorsans födelsedag också. Annnars nono.

V 4
(Promenader är dom som jag gått själv.. har ju hund och går mellan 5 km-1 mil om dagen ändå)
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: 15 min cykling+15 min jogging,utfall och armhävningar.
Torsdag: -
Fredag: Promenad.. kanske 5 km?
Lördag: -
Söndag: Promenad... kanske 4 km?

Planerat v 5
Måndag: Medelpass
Tisdag: Vila
Onsdag: Gym
Torsdag: Spinning med Helen
Fredag: Core eller gym
Lördag: Intensiv
Söndag: Vila

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0