Sista dagen

Då var 2010 över. 2009 var ett hemskt år på många vis och 2010 skulle bli starten på något nytt! Året som skulle ta mig med storm,fan vad rätt jag hade!
Det började ganska skakigt,ett svek som jag visste skulle förändra allt men ur någonting trasigt kan det uppenbarligen komma bra saker också. Det var vad jag behövde för att ta mig ur något destruktivt.
Jag träffade Malin och mitt riktiga singelliv började. Kan låta patetiskt men jag är glad att jag fick en kort intensiv period där fest & flört var det viktigaste. Tror att det är så himla viktigt att våga vara singel efter ett långt förhållande,tid för reflektion så att säga! Jag började må riktigt bra igen!
Då,när jag var som allra minst beredd klev han in i mitt liv. Olik någon jag träffat förut fick han att mig att må som en prinsessa och jag vill ge honom allt jag är och vad jag har att erbjuda. När jag mådde som sämst tänkte ju jag: Jag kommer aldrig att bli kär igen och hur ska någon kunna bli kär i mig? Jag som är ful,dålig och värdelös (Gråter faktiskt när jag tänker på det här,jag uttryckte inte för någon hur dåligt jag mådde och hur kass min självbild var)
Man skulle kunna sammanfatta mitt 2010 i tre perioder.
Period 1,Jan-april: Vänner+fest.Funderar för mycket. Total skolångest. Bli jag igen.
Period 2,Maj-Sept: Nykär,finfin sommar och känslan av att vara på topp. Skratt!
Period 3 Okt-Dec: Stress,skola(men äntligen riktigt kul!) flytt till ny ort och samboliv <3 Hungrig på framtiden!!!

ÅRETS:

Film:
INCEPTION!

Vänskap:
Finaste vännerna <3
Men tyvärr har man kvar vänner från förr som man inte har så mycket gemensamt med. Direkt när det händer något blir jag syndabock. Verkar lätt hända när man umgås med osäkra tjejer då skyller man allt på tjejen som stark.

Kärlek:
Har aldrig känt såhär förut :)

Jobb:
Sommarjobbade natt på ett äldreboende. Natt passar mig bra även om det blev liteväl tungt när jag pendlade samtidigt...

Studier:
Början av året sög och det kommer jag få ta igen.
Andra halvan har jag läst personlig tränare och det är hur kul som helst,vill jobba med träning på något vis så det passar mig bra :)

Resor:
Egypten med Ida
Stockholmsweekend på hotell x 2 och Åland :P

Familj:
Mama <3

Jag:
Är grym.

Årets bästa:
Att det faktiskt var ett bra år,jag kan inte klaga på något och det är fint i sig :)

Årets mest patetiska:
Försöker att inte bli så irriterad på sånt längre ;)
Men om jag ska säga något är det när vuxna människor inte "kan se om sig eget hus" så att säga. Att man inte tänker längre än vad näsan räcker och skyller sina egna tillkortakommanden på andra.

Sammanfattning:
2010 har banat vägen för en fantastisk framtid ;D


Blir så glad när jag tänker på mina fina vänner och familj,ska bli bättre på att säga att ni är bäst!
PUSS på er som gjort mitt år så jäkla bra!
LOVE!

GOTT NYTT ÅR!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0