Rymning

I fredags åkte jag och Lill-babs till Bollnäs,vi åker ju mycket tåg ihop. Lillbabs är en exemplarisk tåg-hund,hon är så snäll och alla säger att hon är så söt.
I Fredags så blundar jag lite,sover inte. Hör att biljettjejen pratar jättehögt så jag tittar upp och ska ge Lill-babs "duktig hund-blicken" när jag upptäcker att hon är borta!!!! Frågar gubben mitt emot (som stirrat Lillbabs) i panik : Var är hunden?! Varpå han lugnt pekar mot dörrarna och säger: Där! Hon tänker nog hoppa av...
Mycket riktigt. Där står Lillbabs och kikar ut mot Ockelbo fullt beredd att gå av tåget.
Knöt fast henne ordentligt efter det.
Men gubbjävel?! Hade han låtit henne gå av och sagt det när jag gråter i förtvivlan i Bollnäs eller?!

10 veckor gammal.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad är det för hyfs! Trodde han att ni skulle av på skilda stationer eller? -.-

2010-12-14 @ 15:17:25
URL: http://syntkatten.blogg.se/
Postat av: Madelene

Jävla gubbe, helt sjukt! Vad tänkte han när han såg att LB svansade i väg? "Hon ska nog av där". SUCK!!

2010-12-14 @ 20:06:04
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0