Ny tjej

(Min kamerasladd ligger nedpackad någonstans,det är därför jag inte lägger upp nya bilder...)

Ursäkta den urusla bloggningen men jag bara myser. Är en helt ny stressfri tjej med jullov,underbart!
Just idag är jag lite håglös. Vet inte varför,vill bara kolla på tv och sova när mannen är på jobbet...

Natten mellan julafton och juldagen jobbade jag natt (21.30-07)
Vaknade 8.30 på julafton och somnade inte förrän 8.30 på juldagen. Sov 3 timmar oroligt sen valde Fredriks 7åriga lillasyster att kolla på tv så högt hon kunde ungefär. Bara att kliva upp och käka hos Fredriks mormor och morfar. Huvudet var så tungt att jag var helt säker på att det skulle ramla av om jag slappnade av. Då fick jag tipset om ett rum i huset där det skulle vara  tyst. Fick mitt livs bästa sömn,3 timmar guld!
Därefter var det dags att gå på förfest hos Ante och Frida. Jag hade sagt hela veckan: Jag kommer bli för full-jag vill inte följa med ut. För full blev jag och Fredrik lurade hem mig-tack och lov!
Alltså,not to self: Drick inte för mycket när du ätit endast 1 jultallrik på 24 timmar och sovit sisodär 3+3 timmar efter en jobbnatt! Uscha :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0