Nu är det svinkul på gymmet :)

v 47
Måndag:
spin/intensiv
Tisdag: Puls/medel
Onsdag: Vila
Torsdag: Gym-ben
Fredag: Vila
Lördag: Vila
Söndag: Vattenjympa. Ska nämligen gå en vattenjympaledarutbildning :)

v48
Måndag:
Gym-Bröst,axlar och triceps(mage)+Yoga
Tisdag: Core/spin
Onsdag: Gym-rygg och biceps+simma 650 meter
Torsdag: Vila
Fredag: Intervall på crosstainer 60 min
Lördag: Gym-Ben (mage)
Söndag: Vila

Oh jisses. Att gå på yoga efter gymmet var pinsamt. Armarna skakade som fan! Dagen efter hade jag dödens träningsvärk i triceps och så säger coreledaren: Smala armhävningar!! Pumpa!!!
ÖH what?! Mina armar dog lite till.
Det är iallafall svinkul att gymma nu när jag planerar träningen lite mer :)

Planerat v 49
Måndag:
Träna axlar och triceps+mage-hemma. Har byggbart hantelset.. får se vad det blir :P
Tisdag: Simma med Ida!
Onsdag: Gym-Rygg och biceps
Torsdag: Kondition av något slag.. får se vad som hinns med... Har tenta,ska träffa Madde och på kvällen är det tentafest. Dessutom har jag Lill-babs!
Fredag: Cirkelfys med Stina :D
Lördag: Promenad (JULBORD med Fredriks jobb :)
Söndag: Promenad


Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

ja men vi måste försöka hinna med en dejt !

men de borde vi klara tycker jag :)



men klockren bild eller hur.

tänderna kliar så hon går och suger på bordet mest hela tiden. hahahaha!

2010-12-06 @ 15:32:41
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0