Jag har varit snäll...

Typiskt! När jag väl har en massa saker som jag behöver ska jag inte få några klappar...
Av pappa får jag alltid en peng,av mormor ska jag får en middag och Fredrik och jag ska göra nåt mysigt ihop istället för att köpa julklappar. Bror vill inte ge några klappar-då får han inga heller...
Men här är min önskelista,tomten kanske läser!

* Pulsklocka alt digital klocka.
* Svarta mjukisbyxor
* Träningskläder i S eller strl 36
* Varma strumpor i strl 34-36
* Träningsdagbok
* Anmälan till Stockhom halvmarathon<-----
* Anmälan till Tjejmilen<-------
* Varma tofflor
* Böcker om träning,hälsa och mat
* Presentkort på Ica (MAAT),Hm,Åhlens,Ikea

Uppdaterar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0