Virr!!!

Något jag alltid har varit stolt över är att jag har koll på läget. Det händer ALDRIG att jag glömmer ett datum,en födelsedag,jag kommer ihåg när i stort sätt alla 25 i min mellanstadieklass fyller år till exempel.
Jag har bra lokalsinne och jag har koll helt enkelt.
Nu har någon kombo av nattjobb/nykär tagit över.
I måndags gjorde jag smoothie. I onsdags kom jag hem från Bollnäs och ska dricka kaffe
"Meeen... Hade inte jag en typ full mjölk?!" Sneglar på köksbordet där 1 liter mjölk har stått i 3 dagar...
I förrgår hittade jag smörpaketet i skafferiet och igår glömde jag en hel Ikeakasse med tvätt i tvättstugan och jag som skulle åka bort i 3 dagar... Var bara att åka hem och plocka bort det och ta ett senare tåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0