Sliten.

Jag är så sliten.
Har massa att skriva men jag orkar inte.
Nu ska jag åka till Bollnäs.



..........
Jag är glad att jag har gjort intryck på mitt sommarjobb.
"Fröken X ska jobba istället för mig på fredag,ska du inte ringa till henne och höra om du kan jobba istället? Hon har ju sagt att hon inte vill jobba mer" Jo men då hade hon säkert tackat nej till jobb om hon verkligen inte ville jobba. Man ringer ju inte och säger: Vill du verkligen jobba på fredag? Jag kan jobba istället!
Det är ju bara för pinsamt och konstigt.
"Nu har jag tagit komp på torsdag och skrev att du kunde jobba,bra va?! :)"
Eh... ja. Skitbra. Jag är tröttare än tröttast,min hy är katastrof,jag har bara ätit havregrynsgröt i flera dagar och jag vill inte ens nämna avsaknaden av träning.
Men det är grymt att tjäna pengar och det är kul att man är omtyckt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0