Såklart ;)

Åkte till Bollnäs igår kväll... Såklart! Är man kär så är man kär ;)

För typ 2 månader sedan hade jag 1 singelvännina,nu har jag 4 st.
Nu är jag i den andra sitsen... Men jag vet,åh vad jag vet hur det känns när man tror att det inte ska bli bra igen.
När man är så låg att man tror att ingen annan kommer vilja ha en och varför skulle jag vilja ha någon annan?
Det går över!!! Jag hymlar inte om att jag älskar att vara singel och har aldrig varit på jakt efter någon,jag var nog beredd på att vara ensam resten av livet. För det FAN ingen skam i att vara singel som många verkar tycka!!
Men när kärleken slår till står man där som ett fån. Man vill bara vara där han är och det känns som att man klarar vad som helst.
KÄRLEK.


Kommentarer
Postat av: Sara

Tack! och du har en mycket fin blogg. kärlek är härligt :)

2010-08-04 @ 10:38:29
URL: http://svenorusa.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra inlägg Li! :)

2010-08-05 @ 20:36:41
URL: http://annaemelie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0