Ni hade RÄTT,jag hade FEL ;)

Jag är inte den som är den,jag erkänner gärna att jag har fel-om jag har fel.
Nu har jag haft fel.
Jag har sagt att jag ALDRIG ALDRIG ska flytta till Bollnäs,har sagt det sååå många gånger eftersom väldigt mycket folk har sagt "Bollnäsbo snart då?" och "Du kommer ju flytta till Bollnäs!!". Jag har nekat och åter nekat.
Idag sa jag upp min lägenhet i Gävle. Bor alltså kvar här till sista november sen flyttar jag hem till mamma hela december och januari för att spara pengar och slippa pendla till skolan. I februari flyttar jag till Bollnäs och blir sambo :)
Skuttade ut från Gavlegårdarna när jag sagt upp lägenheten,ser fram emot det så sjukt mycket trots att det är 5 månader kvar!
Vad jag ska sysselsätta mig med i Bollnäs är fortfarande oklart men jag är precis lika sysslolös i Gävle vid den tidpunkten och jag har bott i Gävle hela mitt liv,har pluggat i Gävle,bott i 5 olika områden här-jag känner mig ganska klar i Gävle! Och det viktigaste: Jag är sjukt kär!
Jag välkommnar alltid förändring :)


Kommentarer
Postat av: stina

WOHOO! ;)

2010-08-24 @ 12:33:52
Postat av: Ammi

Grattis! Gud va kul! Kommer ju bli kanon :D KRAM

2010-08-24 @ 16:20:01
URL: http://amelies.blogg.se/
Postat av: carro

men stort grattis Li, fan vad roligt! och jag måste säga, du och din snubbe är sjukt gulliga! Jag har bott i bollnäs förut, de vet du kanske? bodde där i tio år.. sen i gävle en vecka o sen småland.. men bollnäs är ett gulligt samhälle, tycker jag!

2010-08-24 @ 23:59:52
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

ååååh !! GRATTIS :D

2010-08-25 @ 16:32:38
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0