Lista

Goffar popcorn (ska ha sockerfria veckor så jag passar på nu...) medans baby sover,han ska jobba mellan 00-04 och tv:n har hängt sig...

TJEJLISTAN
1. Har du ett par rosa string? - Ja flera
2. Vem var den senaste du pussade? - Fredrik
3. Vad har du för bhstorlek ? - C-kupa.
4. Trivs du med det? - Skulle inte vilja ha mindre iallafall.
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Dum fråga..
6. Gillar du nån nu? - Ja.
7. Vad gjorde du inatt? - Hade sex och sov som en stock i 12 timmar efter det.
8. Och i förrgår natt? - Jobbade!
9. Vad gör du innan du ska sova? - Borstar tänderna, tvättar ansiktet,kissar.
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Japp
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - För mamma,ja. För i nuläget skulle det bli en solklar abort.
12. Har du varit gravid? - Nej.
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Lite tidigt va?

Tio (?) fakta
 
1. Hemstad/ort: Gävle
2. Hårfärg: Röd
3. Längd: 160 cm
4. Frisyr: Mohawk
5. Ögonfärg: Mörkmörk bruna
6. Skostorlek: 35-36
7. Humör: Uppåt efter en ganska surig dag.
9. Civilstatus: Upptagen
10. Vänster eller högerhänt: Högerhänt


Tio saker om ditt liv

1. Har du nånsin varit kär? - Ja
2. Tror du på kärlek? - Ja i viss mån.
3. Har du gjort något inom kärleken som du verkligen ångrar? - Nej
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Nästan.
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tror det.
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Nej,förtjust men inte kär.
7. Har du nånsin älskat någon utan att tala om de för honom? - Nej
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Nej.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - HAHA. Det här med Ip-adresser på bloggkommentarer borde alla känna till ;)
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Attraktion vid första ögonkastet

 
Tio har du nånsin

1. Har du nånsin blivet upptäckt när du smitit ut? - Tror inte jag smitit.
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Jag har funderat på varför jag lever.. ja.
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - men ja såklart!
4. Har du hoppat bungy jump? - Nej tyvärr.
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nej.
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Haha nej
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa? - När jag ver yngre och ogillade någon tjej brukade jag önska att någonn skulle klippa deras hår. Haha.
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - nej men skulle gärna göra det.
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? Nej,alla gillar mig ;)
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Absolut.


Tio känslor

1. Saknar du någon just nu? - Nej.
2. Är du glad? - Jo då.
3. Är du fundersam? - SKojar du?! Funderar och funderar.
4. Är du uttråkad? - Hehe lite eftersom jag gör detta.
5. Är du tysk? - Nej.
7. Är du italienare? - Nej.
8. Är du fransk? - Nej.
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Dom var aldrig gifta.
10. Gillar du någon just nu? - Jaaa :)


Om dig:

1. Hur mycket är klockan just nu: - 23.26
2. Namn? - Li
4. Hur många barn vill du ha? - Vet inte om jag vill ha barn,tror inte att det är för alla...
5. Vill du gifta dig? - Det kan jag därimot tänka mig.


Fyra grejor

1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? - "Dig ska jag hålla ögonen på" var det en polis som sa när jag som kaxig 16 åring frågade om dom inte hade något bättre för sig än att hälla ut tonåringars öl.
2. Har du en hund? - Världens goast Lill-babs.
3. Sover du helst själv eller med någon? - Båda funkar bra :)
4. Tror du på spöken? - Ja,nu gör jag det.


Skulle:

1. Skulle du vilja vara längre: Nej det behövs inte.
3. Skulle du vilja ha sex nu? Jovars ;)
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Näää


Har:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Såklart
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Mamma.
3. Har du syskon? - Ja, ett.
4. Har du någonsin haft sex med någon? - Ja?!
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - hehe antagligen.
6. Har du varit full den här månaden? - Nej och inte den förra månaden heller :O
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? -Eh ja
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - Nej, äter ju popcorn :P
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - Jupp
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - Jupp
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Jupp
12. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft det? - Ja
14. Har du ljugit på någon fråga än då? - Nej


Vem:

1. Vem älskar du? - Flera
2. Vem hade du senast sex med? - F ofcourse!
3. Vem vill du bli full med? - Madde! det var länge sedan! SKulle alrig tacka nej till en ciderfylla med Ida heller :)
4. Vem är den bästa artisten/gruppen? - ?
5. Vem pratade du senast i telefon med? - Mamma
6. Vem är snällast i världen? - Min mormor-mitt största fan. annars är min kille helt ofattbart snäll...
7. Vem vill du prata med? - Theo
8. Vem sov du senast med? F
9. Vem såg dig full senast? - Ida &Niklas-Länge sedan!!!
10. Vem vet allt om dig? - Ingen
11. Vem hatar du mest? - Ingen.
12. Vem kramade du senast? - F
13. Vem kan berätta allt för dig? - Alla.som.vill.

Kommentarer
Postat av: Carro

vilken rolig lista, den lånar jag :)

2010-08-08 @ 15:16:13
URL: http://fluffybubbles.blogg.se/
Postat av: madelene

Jag vill bli full med dig med!!

2010-08-09 @ 16:30:45
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0