God morgon

Det är visserligen min sovdag idag men 13.5 timmar... Äh,skönt var det!
Stackars Lill-babs dock som väntat på att jag skulle vakna.. Direkt när jag gick upp la hon sig och började snarka-Hämnd?!

Igår var vi på 7 årskalas. Helt galet. Det var sååå mycket folk,typ 40 pers. Bebisar,barn och pensionärer.
Ungdomar och vuxna. Vi "ungdomar"(är jag ungdom?) satt vid ett eget bord och andades tungt,vi blev trötta av allt ståhej.
Lill-babs fick beröm efter beröm,hon skötte sig så bra (förutom när en unge ramlade vid ett bord och hon sprang fram och åt upp maten som hamnade på gräset samtidigt som ungen grinade och skrek för full hals).
Hon var så fin helt enkelt och jag var superstolt. 

NU ska jag valla trötthunden,äta frukost och valla långprom innan älsklingen kommer hem.
Ikväll ska vi tälta-MYS på den!
Perfa med lite stjärnfall på den mysstunden <---- :)

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

SKA NI TÄLTA !? nä nu blev jag avis. vilken ubermysig grej !!! :)

2010-08-12 @ 14:47:14
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

Vad kan man svara på de förutom : u n d e r b a r t

2010-08-12 @ 15:25:47
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gud vad mysigt med tält! Duktig LB, älskar att hon passade på att äta lite... I går när jag satt i matrummet vid datorn hörde jag hur det slaffsade inne i vardagsrummet. Doris stod med nosen djuuupt nere i ostbågsskålen...

2010-08-13 @ 17:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0