Galna!

I natt var mina pensionärer helt galna. Mitt tålamod var helt i botten...


Sagt & gjort på äldreboende:

Boende 1 som tidigare förolämpat mig:
-Du är ju dum i huvudet!
-Varför då?!
-Dedede den där vinröda färgen du har i huvudet,den finns inte!!!!!!
-Eh.. Du ser väl att den finns? Får man inte färga håret?
-Jo det får man.. Om man håller sig till den normala färgskalan,den där färgen finns inte på riktigt!!!!

Boende 2 ska lägga sig:
-Jag tycker om att ligga med dig! Det har jag alltid gjort!

Boende 3 levde med "Anna" i typ 70 år.
-När ska vi åka och hämta Anna?
Är Anna din fru?
-Näe... Anna är... En nära släkting!

Boende 4 har varit hängig på sista tiden.
Hur mår du?
-Nu vill jag bli avbockad.

Kommentarer
Postat av: madelene

Hahahahaha, älskar deras snack! Speciellt den som mobbar din hårfärg, det är så brutalt.

2010-08-11 @ 19:51:32
URL: http://enbildtill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0