Förolämpning/komplimang

Jag har alltid haft tjocka ögonbryn,har ganska kraftiga,snabbväxande svarta hår från pappas sida.
När jag var blond var inte det så snyggt och jag plockade brynen mer än vad jag gjort innan.
Nu förolämpar både mamma och pappa mig för mina "streck" till ögonbryn! Va fan! Jag förstår verkligen inte!
Dom är ju normala... jag har fortfarande tjockare ögonbryn än många av mina vänner och mamma...

---->

För 2 veckor sedan var det en 17 åring som trodde att jag var 18-19 år gammal! Tackar,född på 90-talet ;D
Känns bra att jag nästan alltid får åka på barnbiljett på bussen om jag inte säger till!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har 2 sträck.

2010-08-06 @ 09:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0