Vad jag har hört...

Har hört någonstans (säkert någon tv-serie) att det tar ungefär lika lång tid att komma över någon som hälften av förhållandet. Har man alltså varit ihop med någon i 3 år så tar det ca 1.5 år att komma över personen.
Kan ju självklart ta kortare tid och det kan ju ta längre tid om man ältar.
Jag är definitivt det senare,jag ältar. Trodde aldrig att jag skulle ta så hårt att exet nu är officiell med en annan tjej.
Jag är ledsen rakt igenom. Vet inte ens varför egentligen,vill inte ens vara tillsammans med honom,vi gjorde slut för 11 månader sedan! Kanske är det en avundsjuka,han kommer inte vara kär i mig och dansa efter min pipa längre som han faktiskt gjort trots att vi inte varit tillsammans.
BLÄÄÄÄ vill inte känna såhär,måste ge mig nu för fan,jag försökte 326573458 gånger att få det att funka och jag har gråtit 328568450546956758756 tårar över hela situationen.
Nu får någon annan ta över.


"Flaxar en pingvin med vingarna så blir man kär"

Kommentarer
Postat av: Hanna

Stå på dig tjejen, du fixar tårarna. Blicka framåt och gör saker du mår bra av. Sköt om dig!

2010-04-14 @ 10:15:37
Postat av: Linda - ndaiL

jobbigt :S

2010-04-14 @ 11:04:46
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: ..:Sarah:..

sex and the city tror jag de va.. 4 år betyder två års sorg.. men de tog "bara" ett år.. fast lessen kommer jag väl alltid vara.. inte över han utan mer över situationen, sveken och lögnerna. men thats life i guess !



vi ses snart !!

fan va jag längtar till skogs. kankse köpa ett äpple idag (iiiih)

2010-04-14 @ 11:58:12
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Det kommer bli så bra, nu kan du äntligen släppa taget på riktigt, börja om från början!

2010-04-14 @ 21:40:05
URL: http://idaols.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0