Tipptopp

Min helg :D
Fredag: Spinning,sola, Madelenes födelsedagsmiddag på Bistro Nord.
Lördag: Spinning, Bollnäs-Tacos hos Emelie,Hoffmaestro på Tuppens,dansa,dansa,dansa!
Söndag: Mys hos Malin(har blivit lovad Leilas belgiska chokladvåfflor!!!!!)
Måndag: MIN FÖRSTA TATUERING!!!!! + piercing,tårta hos Madelene.
Många har frågat mig om jag om jag är nervös! Inte ett dugg,varför ska jag vara det? I stort sätt alla har en tatuering och det  gör uppenbarligen inte så ont eftersom folk gör det igen och dessutom är jag en tuff tjej ;)
Och motivet... kan jag stå för! Visserligen ska Malin göra likadant men vi göra på olika ställen,olika färg och olika typsnitt... Så det känns braaaa,längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0