Hur orkar man?

Hur orkar men festa två dagar i rad?! Vissa gör ju det jämt... Jag är trött.
Har haft grymt kul iallafall! Idag har jag ätit kycklingtacos hos mamma och skrattat så att jag inte kunde andas.
Nu ska jag fortsätta denna katastrofala mat/träningshelg med naturgodis och ha lite "jagharlegatmedfelperson-ångest",singel var det ja.
Bilder när jag orkar... Imorgon kanske.

Partyplanning...
V: 15 fredag- Drinkkväll med Ida och Isak
V 16 Lördag- Hoffmaestro i Bollnäs
V 17 Sista april?
V 18 Fredag- I hate school på Sol.
Vilka utgifter det blir denna månad! Fest+tatuering+piercing+Maddes födelsedagsmiddag+Ålandsresa.

Kommentarer
Postat av: Ammi

Åh, kan man tycka "ogilla" om din ångest?



Singellivet är inte lätt alla gånger, men det är roligt oftast ändå tycker jag :P

2010-04-12 @ 11:21:59
URL: http://amelies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0