Glad ändå

Blir ingen jogg idag,har träningsvärk i hela kroppen och benhinnorna är inte med på noterna.
Tror att jag fått urinvägsinfektion... Men det svider inte! Bara konstant kissnödig men det kommer bara droppar :( Jobbigt!
Men jag är glad ändå:
-Pfv ringde imorse och meddelade att jag fått sommarjobb! Bad om så många veckor som möjligt och önskade om att få vara på ett äldreboende som ligger 3 min från mig! Vore perfekt,både för mig och Lill-babs eftersom exet bor på den gatan! Mycket bättre än om jag skulle sitta på en buss 70-80 minuter om dagen som jag gjorde förra sommaren!

-Lokalen till examensfesten är bokad!!!! Fyller år den 23 maj och då får man givetvis komma och fika om man vill men spara present(ja,har både fyllt år och klarat 3 år på högskola-present känns väsentligt ;) och partyhumör till 12 juni för då firar vi mig i kvarterslokalen där mamma bor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0