Fredag

Mina helgdagar och veckodagar flyter ihop numera.
Nästa vecka är jag iallafall klar med en av kurserna och har då 6 dagar med bara en kurs istället för två,sen börjar det igen... Vet inte om jag har tagit mitt vatten över huvudet... Men jag kämpar på!

Idag har jag gymmat och tvättat och om 1 timme kommer Lotta och hämtar oss,vi ska plocka svamp igen!
Hoppas Lotta hittar lite mer svamp denna gång ;)

Inatt jobbar jag 22-07 på sjukhuset... Smsa gärna om ni är uppe sent,då blir jag glad :D







Och du Anonyma som kommenterar på Listan: Skaffa ett liv och lär dig att använda smileys i rätt sammanhang ;)

Kommentarer
Postat av: Kalle Nässén

Hej Li!



Jag läste om, och imponerades av din lista över vad som gäller för potentiella pojkvänner. Brukar faktiskt kolla din blogg ibland.



Titta gärna in på min och Roberts blogg någon gång om du har lust!

2009-09-18 @ 13:25:48
URL: http://lloydbloggen.thelloyd.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0