Rik-Li

Kom precis på att  Staffan(saknar dig <3) kallade mig Rik-li ett tag... Inte för att jag är rik utan för att jag kan vända på varenda slant...
Jag har i snitt sparat 2600 kr i MÅNADEN under året,detta på ett studielån,känner människor som sparar en tredjedel eller mindre av det med dubbel inkomst...
Ekonomisk är bara förnamnet.
Idag fick jag  lönespecen,700 kr mer än väntat,nästan lika mycket som studielånet. Nu är jag "rik"!

Forstätter att traggla med mina PM. Läser 2 timmar,sover 1 timme,går ut med Lill-babs,äter något,läser två timmar...
Ja ni fattar. Skrivandet spar jag till kvällen, som vanligt. Deadline imorgon kl 12. GAH.

Kommentarer
Postat av: Lisa

2600 i månaden???????????? GUD vad jag skäms nu. Jag har spenderat en förmögenhet den här månaden. Usch. :$ Och har bara sparat 500 kr.

2009-09-24 @ 23:11:18
URL: http://www.lisanorling.se
Postat av: stina

gud vad du är duktig, vet du det? :)

2009-09-25 @ 10:31:01
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0