Kallt

Fy satan vad kallt det har varit i Gävle idag! Solen skiner men mina fingrar var isbitar efter cykelturen till skolan imorse. Jag äger ingen höstjacka och hade en av mina "vinterkappor" idag och jag tänkte att jag skulle svettas på vägen hem... MY ASS att jag gjorde. Frös som en liten hund.

Åh jag har så mycket plugg,vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.. Kändes lite dumt att tacka ja till jobb när jag har TRE PM som ska in om en vecka... jag kan förhoppningsvis läsa lite när jag jobbar iallafall...
Fredag: Gym,svampplockning med Lotta, jobba 22-07
Lördag: Simma med Madde, jobba 22-07
Söndag: Medeljympa? Tacos hos mamma. PLUGG


Gårdagens motion: 30 min crosstrainer+3 km jogging
Steg: 16.740 st.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0