Inspiration-NU!!!

Var på väg att skriva GE mig inspiration men det är ju inget som ges bort.... Den måste jobbas fram!
Lyckats plita ner 3 sidor på två dagar så nu måste jag alltså skriva 6 sidor på 1.5 dagar... GAH.
Men så här är det VARJE gång för mig. Varenda hemtenta,varende indivduell uppgift och nu på mina PM.
Så typiskt, att jag aldrig lär mig?!


Mr velig får hänga med ett tag till.
Men igår var dödsstöten nära men så sa han nåt gulligt som gav lite hopp.
Vi är så stört olika, tvillingen+ skorpionen funkar inte alls... men vi har det ganska mysigt ändå.
Finns en annan skorpion som jag absolut inte kommer överens med,inte en enda gång på mina 21 år har vi tyckt lika eller ens kommit överens och sagt förlåt efter ett bråk. Aldrig någonsin. Ni kan ju gissa vem...


Kommentarer
Postat av: Stina

på fredag börjar jag 8.00 och jobbar till ett ungefär .. men studion är öppen till fyra : )

2009-09-23 @ 22:52:24
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Stina

Du kan hämta den på salongen, påsen står där : )

vet inte om jag ska på stan efter jobbet liksom :p

2009-09-24 @ 09:44:26
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0