Ett svin

Jag är förskyld! Som ett svin... som i svininfluensan.
Haha nejdå. Men jag har ont i huvudet och jag är snorig som satan.
Igår var jag på bio och snörvlade och jag kunde känna hur folk höll andan,jättekul!

Nu har jag köpt metoddraine Detox och jympakort på friskis och svettis...
Jag har även köpt en chokladbrun intensivtoning...........
"Den lilla rödhåriga" blir snart brunett! Efter 16 månader som rödhårig så... älskar jag att vara rödhårig.
Jag har alltid älskat vara rödhårig. Så fort jag har någon annan färg än rött vill jag ha rött.
Men det är så JÄVLA mycket underhåll. Jag har typ alltid utväxt och det är bara nyfärgat 1 tvätt typ.
Nu är jag ganska sugen på att bli chokladbrun.. med luggen. Åh vad jag älskar luggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0