Ett lyft!

I måndags ringde de från sjukhuset och ville att jag skulle jobba. Kunde inte då men idag ringde de igen och nu är jag inbokad fredag och lördag natt!
Ni anar inte vilket lyft det kommer bli för ekonomin i oktober för den stackars studenten! :)
När jag var till spåtanten sa hon att jag inte skulle orka jobba... men några nätter är alldeles perfekt även om det blir mycket med tanke på att jag läser 200% just nu... lättar upp om 7 veckor så då hoppas jag att det finns massa jobb till mig :D

Idag har jag konditionstränat på gymmet... sprang på bandet för första gången på typ... 5 veckor. Tog det ganska lugnt och det var jättehärligt!
Klockan 16 kommer mamma och hämtar upp mig,vi ska till Ikea och åka och storhandla.
Hon läste kanske mitt inlägg om dyr mat och frågade om inte vi kunde åka och handla tillsammans varannan vecka!
Antingen de eller så vill hon ha lite hjälp med att välja lite nyttigare livsmedel! Läsk,makaroner,falukorv och müsli är inget vidare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0