Detox dag 6

Igår kväll kurade jag ihop mig till en boll och tänkte att allt är över. Att jag är skadad för livet,kan inte längre träna och blir sjukpensionär vid 21.
Så ont hade jag i ländryggen/benen. 1 värktablett var fjärde timme håller mig levande.
Värktabletter är inte detox men nöden har ingen lag. Trodde att jag skulle gymma idag men det är bara att glömma. Detta känns inge bra :(

Frukost: 1.5 portioner havregrynsgröt med hallon och mjölk. 1 falurågrut med ost. Laktriste.
Mellis: Grönt äpple
Lunch: Kycklinggryta med morötter,linser och paprika smaksatt med vitlök,chili och curry. Råris.
Mellis: 2 nektariner+ laktriste.
Middag:- FY MIG att inte äta middag!! Men det blir väl så när man går upp sent.. och när jag har ont har jag inte särskilt bra aptit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0