Detox dag 4

När jag skrev föregående inlägg var jag helt 100 på att fortsätta vara rödhårig.
När jag såg mig i spegeln när jag borstade tänderna var jag helt säker på att bli brunett.
Nu är jag sjukt osäker igen. Om 1 timme ska jag jag ha bestämt mig :S Jag brukar inte vara såhär mesig när det gäller hår. Jag som var hårmodell på frisörskolan och sa "gör vad ni vill",jag som rakade av mig håret,hade 6 mm.
Och jag kan bli tokig på människor som inte vågar färga håret eller som har samma frisyr livet ut...

Frukost:
1.5 portion havregrynsgröt med blåbär,kanel och mjölk såklart. Mango/peach te. Falurågrut med kalkon.
Mellis: -
Lunch hos mormor: Pepparrots kött,potatis,morötter,tunnbröd. Hemodlad gurka,sallad och tomat.
Mellis: 2 passionsfrukter+2 nektariner
Middag hos Lotta: tacos!

På söndag ska jag ha mens så jag är förberedd på att få sockercravings. Det dåliga humöret är redan på plats!
Förhoppningsvis kan jag träna på eftermiddagen,Lill-babs äter upp dörrkarmen när hon är ensam... :(

Kommentarer
Postat av: Sara L

rött hår. eller snaggat

2009-09-04 @ 10:17:03
URL: http://srlndn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0