Detox dag 3

Fortfarande snuvig(var förskyld innan detoxen). Är mycket trött,har inte kommit in i rutinerna med skolan igen... Orkar inte gå hela dagarna. Andra gången jag går hem i rasten på sista föreläsningen.
Längtar efter att träna!!! Räknar med att kunna göra det på lördag...

Frukost: falurågrut med ost,müsli med mjölk,kopp laktriste.
Mellis: Grönt äpple
Lunch: Ugnsrostad potatis och morötter,hokifilé. Keso,riven morot,groddar.
Mellis: Två nektariner+ en passionsfrukt.
Middag: Intas under kvällen. Planerar kyckling-och linsgryta.
Glömde tina kycklingen! Blev fullkornsspaghetti,vegfärs med tomatsås,chili,curry och lite balsamico. Fetaost på toppen,drack ett glas mjölk! När jag inte skriver annat så dricker jag vatten och detoxdricka!
Kvällssnacks: Hallonvanilj te+ två naturella riskakor med smör....


Nu ska jag sova på soffan en stund innan jag lagar mat.
Ikväll ska jag promenera med Lotta och Lill-babs.


KLART! I Oktober går jag massagekursen och blir diplomerad massös! Woho!

Kommentarer
Postat av: fine

Roligt med diplomerad massör! :) vart ska du gå din utbildning? Jag gick på Dehners massörskola i Gävle men den finns ju inte längre tyvärr.

2009-09-10 @ 13:41:13
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: fine

schysst med sponsring! Hur lång är utbildningen? Det är väldigt roligt att jobba som massör, bara man har rätt teknik :D Du kommer få många i din närhet som är villiga att vara testkaniner, haha.

Säg till om du vill köpa bänk nån dag, jag har en jättefin Tarsus.

2009-09-10 @ 21:41:22
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0