Detox dag 2

Idag har jag grupparbetat i skolans bibliotek i 5 timmar. Jag var så seg i huvudet att jag knappt öppnade munnen...
Fortfarande vrålförskyld. Skulle egentligen jag är gå på yoga ikväll men lite för häning.
Imorgon är det 2 veckor sedan jag tränade. Promenader är motion. Motionerat har jag gjort-tränat nej.
Saknar det som satan men måste bli frisk först!

I övrigt känns det bra. Inget sockersug-inget kaffesug. Eller jo. Men det är inte farligt. Blir lite sugen när jag ser en kaffekopp.

Frukost: 1 falurågrut med kalkon,yoghurt och müsli,hallon/vanilj te
"Mellis": 1 nektarin
Lunch: Köpt på skolan. Kycklingsallad med bulgur och fetaost.
"Mellis": 1 nektarin
Riktigt mellis: 1 smoothie på banan,blåbär och hallon+ 2 ägg
Middag: Potatisklyftor och morötter rostade i ugn,groddar,keso+avokado+vitlök i en härlig röra och lax.
Imorgon blir det samma till lunch fast hokifilé istället för lax.


Jag har anmält mig till massagekursen,så i höst blir jag förhoppningsvis diplomerad massör :D

Kommentarer
Postat av: Lush tjejerna

Duktigt av dig! Följer din detox.. :)



(Kom ihåg var du hittar massageoljor utan konserveringsmedel) ;)

2009-09-02 @ 17:49:19
URL: http://lushgavle.blogg.se/
Postat av: Leonard

Krya på dig! Jag är också sjuk :(

2009-09-02 @ 18:11:33
URL: http://trierer.blogg.se/
Postat av: Anna Grön

funderar oxå på massagen....

2009-09-02 @ 20:59:38
Postat av: ..:Sarah:..

Nice !! :)

joo kanske de, tror mitt kommer få va rött längre men sen va ju jag svarthårig i flera flera år.



KRAM

2009-09-02 @ 21:56:24
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0