You stay the same...

Har börjat på ett inlägg kanske 4-5 gånger idag. Men jag får inte ner det.
Men jag är bara glad. Glad för fina vänner. Glad för vänner som bryr sig och VISAR det.
Vänner som inte är rädda för att vara sig själva. Vänner som inte är rädda för sanningen.
En sån vän vill jag vara och hoppas att jag är. Om jag inte är det-säg till. Sanningen är så bäst <3
Känslan av att vara stark i sig själv och att inte fly från problem är jävligt stärkande... you should try it...

Nu tror jag att det blir kardemummaskorpor och koffeinfritt te...
Imorgon är jag ledig och då ska jag vara sådär snuskigt effektiv:
-Städa
-Tvätta
-Diska
-Träna
-Bankbesök
-Färga håret
Samt rasta och mysa med Lill-babs.
Och så självklart: Desperate Housewifes börjar!!!!!!!

Måndag: Yoga
Tisdag: Kondition
Onsdag: Styrketräning
Torsdag:Vila
Fredag: Core med Lotta
Lördag: Vila
Söndag: Station/bas

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Puss !!

2009-10-05 @ 23:45:46
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0