Torsdag igen.

Tiden går så fort att det skärmmer mig.. och ändå pluggar jag inte mer.
Konstigt.
Egentligen vill jag bara sova hela dagen. Snoozade i 2 timmar imorse och nu vill jag bara lägga mig igen.
Illa! Det ska redas upp!

Idag:

-Gym
-Plugg/diska *hata*,dammsuga
-Veckohandling.
-Mat hos min moster med mina kusiner!
Ska bli supermysigt,träffar inte min moster så ofta trots att vi bor 200 meter ifrån varandra. Hon och mamma kommer inte överens och hon och mormor är ovänner.
Släkten är värst,eller hur?




Jag önskar att jag hade tid och massa pengar. Då skulle jag åka till Göteborg bums och sitta på Brunos hela dagarna med Theo. Eller så skulle jag ta med mig Theo till Malta och busa med Staffan.
Jag saknar er så mycket.

Kommentarer
Postat av: carolina

vad fin du är =) veckorna går galet fort, den här veckan har nästan gått snabbare än en helg, hur nu det kan gå ihop ;)

2009-10-22 @ 22:43:41
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0