Svår att förstå?

Är det svårt att tolka det jag skriver i min blogg?
Verkar som att allt jag tycker och tänker är helt befängt enligt vissa surkart.
Eller så är det ett gäng som har svårt att förstå att  det finns andra åsikter än normen. Annars är man tydligen "fördomsfull", ett ord som slängts runt har på bloggen.
Man behöver inte tycka och tänka som alla andra,något jag verkligen inte är rädd för så fortsätt irritera er på mig era mellanmjölks-svensson :D
Min åsikt kommer ju inte ändras för att jag får ansiktslösa textrader om att jag tycker/tänker fel.
Det finns tusen åsikter om det mesta och man måste kunna acceptera att det finns andra åsikter än de man själv har... Så ni behöver inte vara elaka/snäsiga mot mig i MIN blogg. Åsikter får man ha,jag accepterar era åsikter och diskuterar mycket gärna!
Men vill ni inte diskutera snällt utan påhopp kan ni sluta kommentera :D

Kommentarer
Postat av: Helen

Jag vill inte heller åka till Thailand, alls, av ungefär samma anledning som du. Viktor vägrar också det landet, på grund av all prostitution och småbarn som säljs till vidriga västerländska män. Jag håller med honom. Vi kommer inte att åka dit. Förresten kan det väl inte vara så mysigt längre nu när en massa brölande svennar förpestar alla stränder.

2009-10-15 @ 20:29:17
URL: http://helenhusdagbok.blogspot.com
Postat av: ..:Sarah:..

jag ÄR fördomsfull.. jag är skitfördomsfull.

inge fel med de heller ;) Kör på !! både du och dom.. PUSS

2009-10-15 @ 22:03:45
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lär dig använda smileys i rätt sammanhang.

2009-10-18 @ 23:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0