"Skolkar"

Jupp idag och imorgon ska jag vara hemma. Men efter förra veckans seminarie så kan jag med ganska stor säkerhet att jag inte missar något och jag bestämmer ju själv om jag vill gå på föreläsningarna eller inte...

Idag:
-PLUGGA
-Station/medel 17.00 med Lotta
-PLUGGA


Ser fram emot imorgon när mina vänner i I hate school ska spela på mingel & bar!
Dom är grymma och det ska bli rikigt kul :)
Jag ska dricka alkohol på första gången på 52 dagar... Men jag börjar massagekursen kl 09 på lördag morgon så det blir lugna puckar!

Kommentarer
Postat av: Emelie

du kan va lugn, du missade ingenting på seminariet idag heller. dessutom meddelade Gunnar att seminarierna INTE är obigatoriska... :p

2009-10-15 @ 16:20:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0