Självplågeri eller jakt?

Tjejer överanalyserar allt när det kommer till det motsatta könet...
Eller hur? Vi vill alltid ligga ett steg före och vill inte vara för på men inte för av. Vi tolkar och analyserar sönder sms och telefonsamtal och meddelanden på facebook.
Killar verkar precis tvärt om...

Sms från mig: Jag tycker inte att vi ska ses idag. Du är jättego men vi har inget gemensamt och om det kvittar för båda om vi inte ses på tre veckor finns det väl inte så mycket där?
Svar till mig: Jag tycker att det är jättemysigt när vi är med varann och det är väl det som är viktigt? Du är så himla go.

Sms till mig: Åh det är så underbart att mysa med dig!
Svar från mig: Ja... men jag vet inte om det räcker...
Sms till mig:  Nej det är sant. Men just nu borde det väl räcka?
Hade jag fått det svaret dess sms hade jag sagt tack och hej.
Mr velig blir taggad... Är det inte uppenbart att jag inte är särskilt intresserad? Kan han inte tolka situationen? Är han ett fan av självplågeri? Eller älskar han att jaga?
Hum hum... nu analyserar jag igen.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Eller så har han andra prioriteringar? ;P

2009-10-11 @ 10:46:24
URL: http://svartasarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0