Önsketänkande

Jag önskar att jag skulle träffa någon som jag blir kär i.
Någon som jag tycker är snygg. Någon som är smart,rolig och charmig. Han får gärna brinna för något (inte w0w alltså) och han får gärna ha mål och drömmar om livet.
Jag ska bli kär men han ska inte bli kär i mig.
Jag vill vara olyckligt kär.
Jag vill känna. Känna något annat än den här dödfödda skiten.
För han är inte värd det. Jag vill känna något annat för någon annan.

Fattar verkligen inte hur man kan säga att man är kär i en person och sen kan man knulla någon annan. Eller andra. Visst,vi är inte ihop med ändå... Jag kan inte knulla någon annan när jag är kär.
Är jag felprogrammerad då?
Eller har jag för mycket värdighet i kroppen?
Jag undrar vad  hans ragg tänkar.. "Har en kille såhär bra smak när det gäller inredning? Har han valt ut det här själv?" "Varför hänger det två morgonrockar i badrummet?" "Vem är Li och varför står det en kista med hennes namn på i vardagsrummet? "Ojdå,inpackning och shampoo för färgat hår i badrummet..." "Två tandborstar varav en rosa på handfatet,undra varför?"
Skulle de titta i garderoberna och i badrumsskåpet skulle de hitta mina grejer.
Funderar man inte då? "Har den här killen flickvän eller har han helt enkelt inte kommit över sitt ex och jag är bara något fattigt kvart i 2 ragg för att döva känslor och försöka tänka på något annat än tjejen han faktiskt älskar?"
Värdighet och respekt var det ja...
Men dom tjejerna kanske också har ett svin i sitt liv.. de vill känna något annat än dödfött skit.
Det vill jag iallafall.

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Killar tröstar sig med knull.. där har du skillnaden gumman !! Att få bekräftelse gör mer för dom än att gråta ut med vänner. killar verkar inte prata om de. dom handlar, och dom vill ha de dom inte längre får...



och du vill inte va olycklig kär älskade vän, de är ju vidrigt! nä.. småflörta med nån som småflörtar med dig är väl bäst! de kommer.. du ska se de kommer !!

2009-10-20 @ 18:26:08
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skriver tjejen som som låter upptagna killar följa med hem...

2009-11-07 @ 12:41:05
Postat av: Anonym

Skriver tjejen som tar med upptagna killar hem...

2009-11-07 @ 12:43:23
Postat av: Li

Nja riktigt så var det ju inte. En kompis följde med mig till dörren,allt därefter får han stå för.

2009-11-07 @ 17:55:38
URL: http://skarpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0