Onsdag

Känner mig ganska effektiv som har haft redovisning och hunnit träna innan klockan 12!
Har fått i mig ett proteinrikt mellanmål och sitter nu med färg i håret (hoppas hoppas att det blir bra men jag har känsla av att det blir för mörkt :S) och snart ska jag äta lunch..
Sen ska jag plugga resten av dagen,det är så mycket nu att jag inte vet i vilken ände jag ska börja
Pedagogik? Kost B? Massage materialet? Och jag har lånat massa böcker om träning och kost som jag vill läsa.... Gah.

.....
Puh,hårt blev bra! Inte svart tack och lov!


Måndag: Yoga

Tisdag: Vila
Onsdag: Kondition (30 min crosstrainer+ 3.5 km jogging)
Torsdag:Styrketräning
Fredag: Core med Lotta
Lördag: Vila
Söndag: Station/bas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0