Oktober

Skrev ett inlägg om mina korkade klasskompisar men jag tog bort det.
Jag borde inte bli irriterad utan glad. Ju dummare och ju mer okunniga dom visar sig vara desto bättre för mig.
Det finns alldeles för många hälsopedagoger...

Nu ska jag äta sen ska jag hämta mina skor som jag har beställt från skopunkten :D

Så kassa bilder,jag är inte kompis med min kamera. Detta är det bästa av det sämsta...
NÖJD tjej!! Jag blir hela 168.5 cm lång i stövletterna! Japp vid ny mätning kom det fram att jag är 160 cm,inte 161 som jag tidigare trott,stor skillnad va :P


Veckans träning:
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Yoga
Torsdag: Kondition (35 min cykling + 3 km jogging)

Fredag: Medeljympa
Lördag: Styrketräning
Söndag: Ev vila annars medeljympa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Så det va fler som irriterade sig på folk idag..? haha

2009-10-01 @ 17:30:22
Postat av: Anonym

Men SNYGGA !!!!

2009-10-02 @ 10:32:54
Postat av: Stina

vink !

Stina Kämpe heter jag och det va jag som var snabb på knappen ovan :p

2009-10-02 @ 10:33:48
URL: http://stinakampe.blogg.se/
Postat av: Anonym

va var det som var irriterande?? nyfiken...

2009-10-02 @ 14:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0