Ny vecka

Veckorna bara springer iväg!
Den här helgen har jag inte fått mycket gjort... hade jag pluggat 10 gånger till hade jag nog ändå inte varit nöjd.
Dåligt alltså.

Sov kasst i natt. Tankarna sprang iväg och helt plötsligt hade jag stoft för en C-uppsats!
Jag vet inte ens om det är en bra idé men det kändes vettigt klockan 02 inatt...

Jag har ingen träningsvärk idag ;(
Så jävla pissigt!

Idag:
-Lämna Lillbabs hos Putte
-Biblan
-Föreläsning om kost och dygnsrytm 13.15-16,ska bli jätteintressant eftersom jag har jobbat natt ofta :)
-Middag/plugg
-Yoga
-Hämta Lill-babs.
SOVA

Kommentarer
Postat av: stina

Tips Tips Tips på hur man sköter sig bäst när man jobbar natt tack! Angående kost alltså. Fast självklart ska man äta mat som är lättsmält och inte full av socker men ändå. Sambon jobbar natt vissa veckor. Den här veckan är en sådan :)

KRAM

2009-10-12 @ 17:56:02
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/
Postat av: SaraL

nej precis, det är därför vi hånglar upp dem..

2009-10-12 @ 18:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0