Ljuva ensamhet!

Sitter i min välplanerade 1a på 39 kvadrat och njuter av ensamheten. Har mysbelysning,läst lite,nu blir det Idol.
Jag älskar att jag kan vara själv...
Ska fixa lite kyckling och tsatsiki på keso snart,middagen blev förskjuten idag,är faktiskt inte hungrig men nu har jag redan tinat kyckling så det är bara att hugga in.

Idag var jag och Lotta på en lunchpass på Torget... det ska undvikas. Passet var bra men lokalerna suger ju! Fanns ingen plats och det var tre pelare i mitten av rummet,inte bra! Spanade in gymmet och det såg stort och trevligt ut... ska börja träna där i januari. Såg lite ögongodis också,woho! På mitt nuvarande gym tränar bara håriga feta män i 40 årsåldern tyvärr!


På eftermiddagen har jag filosoferat med Sarah,mycket trevligt! Hade en del att prata om,har inte pratat IRL sen i juni,vi har kommunicerat genom bloggarna... vilka barn av vår tid vi är ;)

Min vackraste vän,helt klart :P

Kommentarer
Postat av: ..:Sarah:..

Tack för idag !!

jag tycker du är BRA :D



PUSS ...och tack!

2009-10-02 @ 20:22:31
URL: http://sarahlinnealarsson.blogg.se/
Postat av: stina

LI du är så jävla vacker i ditt mörka fina hår!! ♥

2009-10-03 @ 21:22:39
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0