Låg

Min dag började så himla bra.
Shopping,bra föreläsning och yoga.
Men när jag cyklade hem i regnet blev jag sur.
Fryser som en liten hund i min varmaste jacka och det är bara oktober. Och jag cyklar året om.
I ur och skur.
Hämtar Lill-babs.
Skrev värsta novellen om situationen men summan av kardemumman är att jag har haft henne 5 av 6 helger och har huvudansvaret även i veckorna och jag får planera allt när det gäller henne,när hon ska hämtas,när hon ska lämnas,när vi behöver hundvakt,när Putte kan jobba och inte i stort sätt. Tillochmed jag som ger henne mat när hon är hos Putte,hur fan går det ihop?!
Jag orkar inte. Inte den här veckan.
Nu är jag låg... och det är bara måndag.

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Guuud vad söt..ska kolla mer på din blogg....har inte tid just nu bara..men enormt söt vovve!! Ebba är 5 år...köpt i Malung.

2009-10-13 @ 08:31:01
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anna-Carin

Guuud vad söt..ska kolla mer på din blogg....har inte tid just nu bara..men enormt söt vovve!! Ebba är 5 år...köpt i Malung.

2009-10-13 @ 08:31:03
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0