Lackade ur..

Blev så jävla less på att min kylskåp ekade tomt så jag gick ner till Hemköp och handlade för glatta livet.
Eller inte.. prisjägaren nummer 1 heter Li Skarp,ett resultat av att de två snålaste personerna i detta land hittade varandra och fick ett barn. Snålheten har jag ärvt till en viss del men jag skulle säga att det är (det goda) sinnet för ekonomi som skiner igenom starkast.
Iallafall,handlade för 371 kr vilket är mycket för att vara jag. Tog lite nya livsmedel och massa frukt och så kom jag till kaffet... Jag vill handla fairtrade... Jag vill,jag vill jag vill.
Men jag är student.. Jag kan inte köpa hälften så mycket kaffe för dubbla pengen. Det går inte.
Nu äter jag torkade ekologiska aprikoser iallfall... dövar det dåliga eko-samvetet lite.
Men jag handlar alldeles för lite ekologiskt,tycker att det är pinsamt faktiskt...



Tjejen som gillar frukt?! =D


Nu är det middagstid och matlådedags...
Ikväll kommer Mr velig hit. Tror jag. Jag vet faktiskt inte. Han är ju så velig.
Jag behöver inte säga att jag inte är pepp.

Nu: Vikning av tvätt!

Kommentarer
Postat av: nanna

"Ikväll kommer Mr velig hit. Tror jag. Jag vet faktiskt inte. Han är ju så velig." haha :)

2009-10-08 @ 18:38:02
URL: http://nanzine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0