I hate school på mingel & bar

I fredags spelade mina vänner i I hate school på mingel& bar! Dom är grymma och stämmningen var på topp! Det var massa gamla vänner och bekanta från högstadiet och gymnasiet där, blev kallad "gumman" 4 gånger på 30 minuter tror jag.. :P
Kvällen avslutades sedvanligt med en grillad korv med rostad lök samt en loka-perfekt!

Har alltid varit glad över att mina föräldrar var ganska kreativa när de gav mig mitt namn.. Det är fan lite läskigt att umgås med någon som heter lika som en själv! Haha.
Förfest hos Kajsa/karin:


1- Lii och Kajsa 2- Sandra,Lotta& Dijana. 3- Sara. 4- Jag och Sara 5- Lii,Kajsa& Dijana
6- Lotta 7- Dijana är redo att gå ut i spöregnet! 8- Jag,Sara och Dijana innan vi blev asblöta på 5 minuters promenaden till Mingel & bar!

I hate School:



Folket :)

9- Sittdans? 10- Dijana& jag <3 11- Hanna 12- Jag och hanna vilar benen. 13,14&15 DANS!
16- Jag var mycket nöjd med min tshirt :D Vek dock ihop den lite snyggt när jag dansat mig svettig i den :P
17- Söta sandra  18- En micro,Emil och jag,typ klockan 01.55 därav den slitna looken...

BRA KVÄLL minus vissa personer och vissa beteenden.
Även vissa uttalanden. Men det ligger mycket humor i andras dumhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0