Go morgon lördag

Blev ingen ölkorv igår! Blev choklad och energidryck istället. Somnade kl 03... smart.

Igår blev det ett medelpass med Lotta istället för core.
Ledaren var en ung kille,vilket är ovanligt så det var kul! Dock hade han världens sämsta uppvärmning och mimade till ALLA låtar!
Men jag förlät honom när "Wake me up before you go go" kom,en av mina absoluta favoritlåtar!

Nu ska jag och Lill-babs ta en långpromenad i spåret med Helen!
Sen ska jag köpa shampoo på ÖB...


Måndag: Yoga
Tisdag: Vila
Onsdag: Kondition
Torsdag:Vila
Fredag: Medelpass med Lotta
Lördag: 2 km till spåret-6km i spåret+ 2 km hem= 1 mils promenad med Lillbabs och Helen.

Söndag: Station/bas

Kommentarer
Postat av: stina

Gud vad jag älskade ölkorv förrut..

Ja gärna!! eller typ skriva ut om man nu vill springa fem kilometer. för det är nog ett hållbart mål för mig..

kram

2009-10-10 @ 11:38:13
URL: http://stinasohlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0