Fredag

Igår blev det inge plugg alls. Gick på kurs introduktion,tränade och tvättade bara sen gjorde jag ingenting. Provade lite kläder till mina nya skor och tittade på tv hela kvällen typ. Skönt. Nu är jag redo för att plugga i helgen... Eller? :P

Nu har jag ätit en jättefrukost,var så hungrig. Råkade bli 500 gram vindruvor till middag igår hehe. Inte bra!
Idag ska jag gå på lunchpass med Lotta och sen blir det en fika med Sarah!

Har nu slagit mitt personliga sockerrekord,32 dagar. 30 dagar var det gamla resultatet :P

Veckans träning:
Måndag: -
Tisdag: -
Onsdag: Yoga
Torsdag: Kondition (35 min cykling + 3 km jogging)

Fredag: Medeljympa
Lördag: Styrketräning
Söndag: Ev vila annars medeljympa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0